Novinky
18.03.2022
Věrnostní program pro registrované zákazníky
Věrnostní program pro registrované zákazníky
Program je nastaven tak, aby započítal všechny Vaše objednávky od začátku března 2022.
Máme př...
číst celé
10.11.2021
Spustili jsme modernizovaný eshop
Přávě jsme rozběhli modernizováný e-shop Happy Barefeet. Tento e-shop Vám zpřijemní výběr a koupi nových bot.
číst celé
10.11.2021
Novinky lze od teď snadno vyhledávat
Pro lepší výběr jsou nastaveny filtry, tak ať máte výběr bot co nejvíce přehledný.
číst celé
Blog
15.02.2022
Happy Barefeet život
Co je to Barefoot?
Jedná se obuv, která je navržena tak, aby co nejméně omezovala přirozenou funkci nohy a respektovala její anatomický tvar.
číst celé
15.02.2022
Rady a Tipy
Zdraví nohou je důležité!
Naše nohy mají 26 kostí, 19 svalů, 107 vazů plus řadu citlivých cév, nervů a tkání spolupracujících při každém kroku.
číst celé
22.12.2018
Rady a Tipy
Jak změřit nohu?
Co budeme potřebovat? Tenkou tužku, papír, metr, izolepu….pevné nervy, zřejmě budeme měřit na vícekrát.
číst celé
Přihlaste se do newsletteru.
Můžete se kdykoli odhlásit.
Facebook
Vrácení zboží a reklamace
Vrácení zboží a reklamace
- Co vám nevyhovuje, pošlete nám do 2 týdnů od převzetí zpět (prosíme v původní krabici/obalu a s cedulkami)
- Do balíčku jen vložte kousek papíru nebo kopii faktury s potřebnými údaji.
- Adresa pro vrácení: Marcela Kubicová, Záplotí 431, 737 01 Český Těšín, telefonní číslo 607 634 647
- Zásilkovna: vrácení přímo na pobočku ID zásilkovny pro vrácení 5473 (obchod Z Floor, ul. Jablunkovská 2014/40a, 737 01 Český Těšín)
- Zásilkovna: vrácení pod kódem eshopu 92219708 (stačí nahlásit kód na vaší pobočce, na místě vytisknou štítek a pošlou k nám, na místě nic neplatíte, platí pro ČR a SR)
- V případě, že jste uskutečnili objednávku s dopravou zdarma, ale po vrácení zboží hodnota klesne pod 2000,- bude vámi zvolená doprava odečtena z vrácené platby.
- V případě vrácení celé zásilky a využití zpětné zásilky u zásilkovny je účtován vámi zvolený typ dopravy (zahraniční objednávky dle ceníku).
- Peníze vám vrátíme do 14 dní od převzetí balíčku.
- V případě reklamace, napište na info@happybarefeet.cz, pošlete fotku a informace a najdeme řešení. Uděláme maximum pro to, abyste nebyli měsíc bez bot.